Sulphate sulfur In Salarieh Industrial City ( Sale, product )

Sulphate sulfur-1
Sulphate sulfur-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مجتمع پتروشیمی رازی در زمینه فعالیتهای کشاورزی و باغداری محصولاتی از قبیل کود اوره و کود دی آمونیم فسفات (DAP) و در زمینه فعالیتهای صنعتی محصولاتی همچون گوگرد دانه بندی شده، آمونیاک و اسید سولفوریک به مشتریان خود عرضه می نماید.

ترکیبات گوگرد بسیار سمی است.، برای مثال مقدار کمی سولفید هیدروژن می‌تواند متابولیسم بدن را دگرگون کند اما مقادیر بیشتر آن می‌تواند به سرعت باعث مرگ از راه فلج تنفسی شود. سولفید هیدروژن با سرعت حس بویایی را از بین می‌برد. دی‌اکسید گوگرد آلوده‌کننده مهم جوی می‌باشد. این عنصر برای است.فاده‌های صنعتی مانند تولید اسید سولفوریک (HSO) برای باتری‌ها تولید باروت و حرارت دادن لاستیک تولید می‌شود. گوگرد در فرآیند تولید کودهای فسفاتی به عنوان ماده ضد قارچ عمل می‌کند. سولفات‌ها در کاغذهای شستشو و خشکبار نیز کاربرد دارند. همچنین این ماده در ساخت کبریت و در آتش‌بازی نیز به‌کار گرفته می‌شود. تیوسولفات آمونیوم یا سدیم به عنوان عامل ثابت کننده در عکاسی کاربرد دارد. سولفات منیزیم می‌تواند به عنوان ماده ضد خشکی و ملین که یک مکمل منیزیم گیاهی است. به کار گرفته شود.

گوگرد در پالایش نفت، جداسازی مس و پالایش اورانیوم، تهیه مواد شیمیایی آلی و غیر آلی، رنگ‌ها، کاغذ و خمیر کاغذ، چرم سازی، آبکاری، نیروگاه‌ها، صنایع قند و شکر، تهیه نشاسته، تهیه الیاف مصنوعی، مواد منفجره، دارو سازی و گندزدایی، مواد غیر فلزی، مواد غذایی، صنعت صابون سازی و شوینده‌ها و مواد پاک کننده، باتری سازی، لاستیک مصنوعی، بتون‌های گوگرد دار، مواد شیمیایی مختلف و همچنین به عنوان منبع ماده جوش (جوش‌ دادن لاستیک) نیز بکار می‌رود.



( Sale, product ) `s other In Salarieh Industrial City