Methylene Chloride In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت پاژبهفر ایرانیان فعالیت خود را در زمینه تهیه و تامین مواد اولیه پلاستیک و مستربچ و حلالهای شیمیایی آغاز کرده و در این راستا مبادرات به واردات مواد اولیه از بهترین برندهای اروپایی و آسیایی نموده  است. و هم اینک این افتخار را دارد که به عنوان تامین کننده مواد اولیه مورد نیاز صنایع رنگ و رزین چرم سازی و چاپ و نشر و مرکب چاپ و دارو سازی  و تولید کنندگان کارت های هوشمند و تولید کنندگان نوشابه های گازدار و آب معدنی فعالیت نماید.

اتانول، آب، اتیلن کلراید، پروپیلن کلراید، بوتیلن کلراید، تتراهیدروفوران (THF)، دی‌متیل فورمامید (DMF)، دی‌متیل سولفوکسید (DMSO) و اسید است.اتیک، مهمترین و اصلی ترین جایگزین های دی کلرومتان هستند. البته کاربرد ما، تعیین کننده، نوع ماده جایگزین است..

بر اساس کاربرد، بازار جهانی دی کلرومتان به دارویی، مواد غذایی و نوشیدنی ها، رنگ و لاک، تمیز کردن فلزات، ساخت مواد شیمیایی و فوم و سایر مواد تقسیم می شود. برنامه های دیگر شامل الکترونیک، فیلم های عکاسی و جوهر چاپ است.. تولید مواد شیمیایی و فوم، بیشترین سهم در آمد دی کلرومتان را به خود اختصاص می دهد. این امر به دلیل افزایش تقاضای بالای این ترکیب در فرآوری های شیمیایی و تولید فوم به دلیل عملکرد عالی و است.فاده گسترده در مواد شیمیایی ویژه است.. کشورهای آمریکا، هلند، سوئیس، بلژیک، فرانسه، ژاپن و هند بزرگترین تولیدکنندگان متیلن بی کلراید هستند.



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City