Calcium nitrate In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نمک نیترات معدنی کلسیم است. که معمولاً به‌عنوان کود مورد است.فاده قرار می‌گیرد. نیترات کلسیم معروف به نیترات نروژی است. و ترکیبی با فرمول شیمیایی Ca (NO) است. و به صورت گرانول‌های خاکستری کمرنگ موجود است.. نیترات کلسیم جذب‌کننده رطوبت است. و معمولا به صورت تتراهیدرات در طبیعت یافت می‌شود. دلیل این امر این است. که به راحتی رطوبت هوا را جذب می‌کند.  معمولا به عنوان یک ماده مهم در تولید کودها مورد است.فاده قرار می‌گیرد؛ اما کاربردهای دیگری نیز دارد. این ماده اکسیدکننده است. و در آب و الکل محلول است.. این ماده  از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف حاصل می‌شود. این ترکیب با جذب اکسید نیتروژن توسط شیر آهک به وجود می‌آید.

تمادکالا قیمت نیترات کلسیم را با توجه به کیفیت تضمینی آن به صورت توافقی انجام میدهد، اما چنانچه قابل مشاهده است.، می توانید مقدار یک کیلوگرم از آن را طبق قیمت ارائه شده در این صفحه به صورت آنلاین از طریق حساب کاربری خود، خرید کنید.

کلسیم یک ماده مغذی مهم و اساسی برای رشد بافت‌های گیاهی است. و جذب کافی آن باعث افزایش ماندگاری کلیه محصولات کشاورزی تولید شده می‌شود. در سیستم‌های تصفیه فاضلاب برای جلوگیری از پخش بوهای متصاعد مورد است.فاده قرار می‌‌گیرد. وجود نیترات و واکنش با مواد بودار سبب از بین رفتن بوی بد می‌شود. این ماده همچنین در تصفیه لجن‌ نیز کاربرد دارد؛ همچنین از نیترات کلسیم برای سرعت بخشیدن به خشک و سفت شدن بتن هم است.فاده می‌کنند.همچنین سبب انعقاد در تولید لاتکس است..



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City