Calcium nitrate In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نیترات کلسیم یک ترکیب معدنی سفیدرنگ است. که فرمول شیمیایی آن Ca(NO) است.. کلسیم یکی از نمک های پر مصرف کلسیم است.. کلسیم نیترات به دلیل حلالیت بالای آن در آب بر خلاف سایر ترکیبات رایج کلسیم نظیر سولفات کلسیم، کربنات کلسیم و هیدروکسید کلسیم، مصارف زیادی در صنعت و آزمایشگاه دارد. کلسیم نیترات به رطوبت و هوای آزاد حساس است.؛ بنابراین معمولاً به صورت ترکیب آبدار وجود دارد و غالباً کمپلکس آبه تشکیل می‌دهد. کلسیم نیترات ماده‌ای خورنده و اکسنده است.؛ بنابراین در هنگام کار با این ماده حتما ایمنی را رعایت فرمایید.

استفاده از نیترات کلسیم آبه در صنعت کشاورزی به عنوان کود شیمیایی کلسیم باعث است.حکام دیواره سلولی گیاه شده که در نتیجه آن باعث افزایش عملکرد گیاه و کیفیت بهتر محصول می گردد. در صورت  است.فاده از نیترات کلسیم آبه به صورت یک نوع کود شیمیایی محصولات باغی و سبزیجات در برابر آفات، برخی بیماری ها، کم آبی و سرمازدگی مقاوم شده و در زمان انبارداری می توان محصول را مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.

بیشتر نیترات کلسیم تولید شده در کشاورزی مصرف می شود، دلیل این امر عدم حلالیت کلسیم کربنات کلسیم خاک در آب می باشد. از نیترات کلسیم در پیش تصفیه ی آب، ساخت حمام های سرد کننده ی مواد، تولید ساروج، سفت کاری و اندود کاری نیز است.فاده می شود.



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City