Calcium nitrate In Varamin ( Sale, product )

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نیترات کلسیم پودری نیز از دیگر محصولات تولیدی اسپوتا شیمی است. که به‌عنوان یک کود نیتروژنه مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این نوع نیترات کلسیم، به صورت پودری به‌دست می‌آید و در کشاورزی به‌عنوان یک منبع نیتروژن موثر است.فاده می‌شود. افزودن نیترات کلسیم پودری به خاک، می‌تواند از جمله روش‌های مؤثر برای بهبود باروری خاک و افزایش عملکرد گیاهان در زمین‌های کشاورزی باشد.

دو عنصر نیتروژن و کلسیم به دلیل عواملی از قبیل شوری خاک ،رطوبت بالا،دمای پایین و آبیاری به میزان زیاد در خاک کاهش پیدا می کنند به همین خاطر برای جبران این کمبود از کود شیمیایی آن است.فاده می کنیم.این ماده برای رشد و پرورش گیاهان لازم وضرورری است. به همین خاطر حتما باید از کود به عنوان مکمل است.فاده کنیم.

استفاده از نیترات کلسیم آبه در صنعت کشاورزی به عنوان کود شیمیایی کلسیم باعث است.حکام دیواره سلولی گیاه شده که در نتیجه آن باعث افزایش عملکرد گیاه و کیفیت بهتر محصول می گردد. در صورت  است.فاده از نیترات کلسیم آبه به صورت یک نوع کود شیمیایی محصولات باغی و سبزیجات در برابر آفات، برخی بیماری ها، کم آبی و سرمازدگی مقاوم شده و در زمان انبارداری می توان محصول را مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.



( Sale, product ) `s other In Varamin