Potassium hydroxide In Bomehen ( Sale, product )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از هیدروکسید پتاسیم جهت شستشو میوه ها در کارخانجات، جهت تولید رنگ کاراملی، فرآورده های نوشیدنی، شکلات و کاکائو نیز است.فاده می گردد. غذاهای فرآوری شده نیز همچون بستنی، حاوی این ماده می باشد، که به علت خاصیت تثبیت کنندگی باعث ماندگاری طولانی تر این محصولات می گردد. از دیگر کاربردهای جالب آن، می توان به است.فاده از آن در نرم کردن زیتون و ترد شدن چوب شور اشاره کرد.

تماس آن با دست آن را به راحتی محلول شکل در آورده، دست را چرب کرده و باعث ایجاد صابون می گردد. جالب است. بدانید که تولید صابون نیز از تماس چربی از جمله چربی دست با هیدورکسید پتاسیم به وجود می آید. هیدروکسید پتاسیم در تماس با دی اکسید کربن موجود در هوا امکان تبدیل به کربنات پتاسیم را دارد. شایان ذکر است. محلول های هیدروکسید پتاسیم با غلظت در حدود . درصد با پوست تحریک کننده و با غلظت های بالاتر از درصد خورنده هستند.

هیدروکسید پتاسیم از قوی ترین بازها میان سایر مواد شیمیایی می باشد، ساختار آن شامل یک پیوند یونی مابین کاتیون فلزی پتاسیم و آنیون هیدروکسیل بوده و ساختمان آن به صورت کریستال لوزی وجه می باشد. جرم مولکولی هیدروکسید پتاسیم , و چگالی آن گرم بر سانتی متر مکعب می باشد.



( Sale, product ) `s other In Bomehen