Potassium hydroxide In Damavand ( Sale, product )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اما درنهایت دانشمند انگلیسی به نام همفری دیوی توانست تعیین ماهیت آن را انجام دهد، او در سال تصمیم گرفت هیدروکسید پتاسیم را ذوب کرده و به محض این که الکترولیز را شروع کرد، ذرات کوچک همانند جیوه و دارای جلای فلزی بر روی قطب منفی که در ماده مذاب وجود داشت پدیدار گردید، به نحوی که برخی از این ذرات فوراً به حالت انفجاری سوختند و شعله درخشانی از آنها پدید آمد و مابقی ذرات آتش نگرفته، کدر شده و با قشر نازک سفیدی پوشیده شدند.

چراغ های معدنی مولا باتری قلیایی مجهزند.زیرا این نوع باتری ها از نظر مکانیکی مقاوم هستند و به آسانی سولفاته نمیشوند و کار با آنها ساده میباشد. جنس صفحات کاتد به ترتیب آهن خالص و کادمیوم مخلوط با کمی آهن است. و صفحات آند از هیدرات پتاسیم است..

از هیدروکسید پتاسیم جهت شستشو میوه ها در کارخانجات، جهت تولید رنگ کاراملی، فرآورده های نوشیدنی، شکلات و کاکائو نیز است.فاده می گردد. غذاهای فرآوری شده نیز همچون بستنی، حاوی این ماده می باشد، که به علت خاصیت تثبیت کنندگی باعث ماندگاری طولانی تر این محصولات می گردد. از دیگر کاربردهای جالب آن، می توان به است.فاده از آن در نرم کردن زیتون و ترد شدن چوب شور اشاره کرد.



( Sale, product ) `s other In Damavand