Potassium hydroxide In Nasirabad Industrial City ( Sale, product )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از دیگر کاربردهای آن می توان به است.فاده از آن در تولید مواد شیمیایی پتاس دار از جمله پرمنگنات پتاسیم به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده، کربنات پتاسیم، فسفات های پتاسیم در تولید کود مانند دی فسفات تترا پتاسیم، یدات پتاسیم، سیانید پتاسیم مورد است.فاده در معدن و آبکاری طلا و سایر کاردبردها از جمله: تولید گازوئیل از نباتات، خنثی سازی محلول های اسیدی، پتاسیم آلومینات، برومات، برومید، فرمالیت، گلوکونات، لائورات و در تولید سایر مواد شیمیایی اشاره کرد.

پتاسیم هیدروکسید از قوی ترین سودها و دارای کاربردهای بسیاری در صنعت است.. یکی از کاربردهای مهم این باز، خنثی سازی اسیده ها است.. این پودر جامدی بی بو، سفید و ناهموار است. که اغلب محلول در آب است.. بر خلاف هیدروکسید سدیم، هیدروکسید پتاسیم عاری از کلر می باشد و در نتیجه می توان از آن برای خنثی سازی موادی که در باید عدم حضور کلر خنثی شوند است.فاده کرد. این ماده دارای قدرت بازی بیشتری نسبت به سدیم هیدروکسید بوده و حلالیت آن در آب از سدیم هیدروکسید یشتر است.. این ماده همچنین در ساخت شوینده هایی همچون انوع صابون ها، و صنایع مختلفی مثل لیتوگرافی و رنگبرها کاربرد بسزایی دارد. حل شدن پتاس مانند هیدروکسید سدیم  در آب گرمازا است. . در شیمی تجزیه تیتراسیون با است.فاده از محلول‌های  پتاسیم برای سنجش اسیدها است.فاده می شود.

در طول فرایندهای پالایش نفت و فرآورده های گاز طبیعی، این ماده در از بین بردن اسیدهای آلی و ترکیبات گوگرد نقش به سزایی دارد به عنوان مثال دی اکسید کربن (CO)، تری اکسید گوگرد (SO) و نیتروژن تری اکسید (NO) موجود در جریان گاز با کمک KOH جذب می شوند.



( Sale, product ) `s other In Nasirabad Industrial City