Potassium hydroxide In RobatKarim ( Sale, product )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در طول فرایندهای پالایش نفت و فرآورده های گاز طبیعی، این ماده در از بین بردن اسیدهای آلی و ترکیبات گوگرد نقش به سزایی دارد به عنوان مثال دی اکسید کربن (CO)، تری اکسید گوگرد (SO) و نیتروژن تری اکسید (NO) موجود در جریان گاز با کمک KOH جذب می شوند.

اما درنهایت دانشمند انگلیسی به نام همفری دیوی توانست تعیین ماهیت آن را انجام دهد، او در سال تصمیم گرفت هیدروکسید پتاسیم را ذوب کرده و به محض این که الکترولیز را شروع کرد، ذرات کوچک همانند جیوه و دارای جلای فلزی بر روی قطب منفی که در ماده مذاب وجود داشت پدیدار گردید، به نحوی که برخی از این ذرات فوراً به حالت انفجاری سوختند و شعله درخشانی از آنها پدید آمد و مابقی ذرات آتش نگرفته، کدر شده و با قشر نازک سفیدی پوشیده شدند.

تماس آن با دست آن را به راحتی محلول شکل در آورده، دست را چرب کرده و باعث ایجاد صابون می گردد. جالب است. بدانید که تولید صابون نیز از تماس چربی از جمله چربی دست با هیدورکسید پتاسیم به وجود می آید. هیدروکسید پتاسیم در تماس با دی اکسید کربن موجود در هوا امکان تبدیل به کربنات پتاسیم را دارد. شایان ذکر است. محلول های هیدروکسید پتاسیم با غلظت در حدود . درصد با پوست تحریک کننده و با غلظت های بالاتر از درصد خورنده هستند.



( Sale, product ) `s other In RobatKarim