Potassium hydroxide In Salarieh Industrial City ( Sale, product )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




دانشمندان از دیرباز احتمال می داند که خاکهای قلیایی موجود در طبیعت اکسید فلزها باشند، اما ماهیت هیدروکسید پتاسیم تا اوائل قرن میلادی مورد بررسی قرار نگرفت. به نحوی که دانشمند سر شناس، لاووازیه نمی دانست جزء اصلی آن از چه تشکیل شده است. و تنها گمان می زد ازت یکی از اجزاء اصلی تشکیل دهنده آن باشد که به نظر می رسد این اشتباه، از شباهت هیدروکسید پتاسیم به نمک آهای آمونیوم مایع بر گرفته شده باشد.

بازدید کننده محترم در صورتیکه در زمینه مشاوره خرید و توزیع مواد اولیه شیمیایی نیاز به مشاوره با کارشناسان ما را دارید ، لطفا فرم را با دقت و به صورت صحیح تکمیل نمایید و همچنین در قسمت توضیحات شرح مختصری از درخواست خود را بیان نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس حاصل نموده و بتوانند شما را یاری نمایید ، از توجه شما و اعتماد شما کمال تشکر را داریم که به کارشناسان آرکا آزما اطمینان دارید . شرکت آرکا آزما در تمامی مراحل کنار شما میباشد.

کلمات کلیدی : KOH، پتاس، پتاسیم هیدرات،  خرید پتاس، خرید پتاسیم هیدرات ، فروش پتاس، فروش پتاسیم هیدرات، هیدروکسید پتاسیم، خرید هیدروکسید پتاسیم، فروش هیدروکسید پتاسیم، خرید KOH، فروش KOH، سود سوز آور، سود، باز، قلیا، پتاسیم هیدروکسید، خرید پتاسیم هیدروکسید، فروش پتاسیم هیدروکسید، پتاس سوز آور، خرید پتاس سوز آور، فروش پتاس سوز آور، پتاسیم کاستیک، خرید پتاسیم کاستیک، فروش پتاسیم کاستیک، پتاسیم پرک، خرید پتاسیم پرک، فروش پتاسیم پرک، پتاس کساتیک، خرید پتاس کاستیک، کاستیک پتاس، فروش پتاس کاستیک، خرید سود سوزآور، فروش سود سوزآور، کالیم هیدروکسید، kalium hydroxide



( Sale, product ) `s other In Salarieh Industrial City