Potassium hydroxide In Sharyar ( Sale, product )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تماس آن با دست آن را به راحتی محلول شکل در آورده، دست را چرب کرده و باعث ایجاد صابون می گردد. جالب است. بدانید که تولید صابون نیز از تماس چربی از جمله چربی دست با هیدورکسید پتاسیم به وجود می آید. هیدروکسید پتاسیم در تماس با دی اکسید کربن موجود در هوا امکان تبدیل به کربنات پتاسیم را دارد. شایان ذکر است. محلول های هیدروکسید پتاسیم با غلظت در حدود . درصد با پوست تحریک کننده و با غلظت های بالاتر از درصد خورنده هستند.

از دیگر کاربردهای هیدروکسید پتاسیم به ساخت تراشه های نیمه رسانا، مانیکور جهت از بین بردن پوست های زائد دست و پا، از بین بردن مو حیوانات به نحوی که پوست حیوان را چندین ساعت در هیدروکسید پتاسیم می خوابانند و با است.فاده از این کار هیدروکسید پتاسیم به کوتیکول ساقه مو آسیب می رساند و سپس به مرحله موزدایی انتقال می یابد، همچنین از هیدروکسید پتاسیم جهت اصلاح صورت شامل محصولات قبل از اصلاح صورت و در برخی از خمیر های ریش نیز است.فاده می شود.

امروزه در اکثر معادن علاوه بر کاربرد باتری در خوردرو ها و ماشین آلات برای انجام بعضی از امور از جمله روشنایی انفرادی یا حمل زغال به بیرون از تونل و غیره، به تجهیزات خاصی نیاز است. که  این تجهیزات به نوبه ی خود منبع جدید انرژی لازم دارند.



( Sale, product ) `s other In Sharyar