Potassium hydroxide In Varamin ( Sale, product )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پترو تجارت سفیران وارد کننده اصلی هیدروکسید پتاسیم Potassium Hydroxide است. و همکاران واحد فروش این شرکت آماده پاسخگویی به درخواست های مصرف کنندگان این ماده اولیه شیمیایی هستند. برای خرید هیدروکسید پتاسیم Potassium Hydroxide و دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی سفارش این محصول و مشاوره درباره چگونگی سفارش آن می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت پترو تجارت سفیران تماس بگیرید.

یکی از شکستهاربردترین مصارف هیدروکسید پتاسیم، در تولید صابون می باشد. اگرچه از هیدروکسید سدیم جهت تولید صابون نیز است.فاده می گردد، اما صابون تولید شده توسط هیدروکسید پتاسیم نرم تر بوده و انحلال پذیری بیشتر و نیاز کمتر به آب جهت تبدیل به صابون مایع را دارد. در نتیجه صابون تولید شده با هیدروکسید پتاسیم تاثیر بیشتری به نسبت صابون تولید شده توسط هیدروکسید سدیم از خود دارد.

با توجه به آنکه کودهای حاوی هیدروکسید پتاسیم به نسبت سایر کودهای موجود در بازار در دسترس تر و مقرون به صرفه تر می باشد، است.فاده از آن برای محصولاتی همچون ذرت، چغندر و سایر محصولات کشاورزی از اهمیتی ویژه ای برخوردار می باشد. از دیگر نکات قابل توجه این ماده در کود ها تبدیل آن به سولفات و نیترات پتاسیم می باشد.



( Sale, product ) `s other In Varamin