Potassium hydroxide In lalezar market ( Sale, product )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




باتوجه به خاصیت قلیایی هیدروکسید پتاسیم، یک از کاربردهای رایج آن، است.فاده جهت تنظیم PH خاک های اسیدی و فراهم نمودن شرایط مناسبی جهت رشد و نمو گیاهان می باشد. باتوجه به آنکه تاثیر کودهای دارای هیدروکسید پتاسیم تا چند سانتی متر بیشتر در خاک نمی باشد، لازم است. حتی الامکان از کودها حاوی این ماده در نزدیکی ریشه گیاه است.فاده گردد. پتاس قابلیت های زیادی از جمله بهبود کیفیت گیاهان، میوه ها، چمنزارها، بالابردن مقاومت ریشه، افزایش رشد ریشه، همچنین مقاومت در برار سرما و حشرات از خود برجای می گذارد.

پتاسیم هیدروکسید یک ترکیب معدنی بی رنگ و سمی که پتاس نیز نامیده می شود. پتاس و سود از قوی ترین بازها هستند. انحلال هیدروکسید پتاسیم در آب بسیار گرمازا است.. هیدروکسید پتاسیم کاربرد های صنعتی بسیاری دارد که به دلیل ماهیت خورندگی و واکنش پذیری آن با اسیدها است..

دمای ذوب هیدورکسید پتاسیم درجه سانتی گراد و نقطه جوش آن درجه سانتی گراد می باشد و همچنین قدرت انحلال پذیری آن در دمای درجه سانتی گراد به میزان گرم بر لیتر آب می باشد. هیدروکسید پتاسیم قابلیت اشتعال نداشته و در الکل، پلیسرول محلول، دراتر و آمونیاک نامحلول می باشد. هیدروکسید پتاسیم همانند هیدورکسید سدیم به هنگام انحلال در آب از خود گرما تولید می کند.



( Sale, product ) `s other In lalezar market