Poly Aluminium Chloride In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




امروزه در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، فرانسه، ایتالیا، انگلستان و چین، از این ماده برای تصفیه آب است.فاده می شود. در واقع با اضافه شدن پلی آلومینیوم کلراید به آب آلوده و تصفیه نشده، مواد اضافی موجود در آن منعقد شده و به صورت رسوب، ته نشین می شوند. به این ترتیب فرایند تصفیه آب به راحتی با است.فاده از PAC انجام می شود. برخی از مزایای است.فاده از این ماده در تصفیه آب عبارت است. از:

PAC عملکرد قوی تر و بازدهی بیشتری از خود نشان می دهد. به همین علت فلوکولاسیون آب خام در دماهای پایین ساده تر شده و حتی در دمای درجه سانتی گراد خاصیت کدورت زدایی فوق العاده ای به نمایش می گذارد. همچنین تولید آلودگی ها و ناخالصی های آلی و میکروبیولوژیکی نیز کمتر شده و باعث سبک تر شدن سایر فرایندها در عملیات فیلتراسیون می شود.

پلی آلومینیوم کلراید (Poly Aluminium Chloride) که به اختصار PAC ( پک ) نامیده می ‌شود ترکیبی با فرمول شیمیایی AL (OH)n CIاست که کاربردهای زیادی در صنایع دارد. پلی آلومینیوم کلراید گروهی از نمک های خاص آلومینیوم با فرمول کلی AlnCl (n-m) (OH) m است. که از آن در مواد آرایشی به عنوان ضد تعریق و در تصفیه آب به عنوان منعقد کننده است.فاده می شود.



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City