Poly Aluminium Chloride In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




منعقد کننده های قدیمی، لایه مضاعف الکتریکی اطراف ذره کلوئیدی ایجاد کرده و با فشردگی آن ها، باعث کاهش پایداری می شوند. پلی آلومینیوم کلراید برای ایجاد این ناپایداری عملکرد متفاوتی دارد. این ماده به سطح ذره کلوییدی جذب شده و پل های اتصالی ذره_پلیمر_ذره ایجاد می کند. به این ترتیب ذرات با سرعت بیشتری پایداری خود را از دست داده و در نهایت از یکدیگر جدا می شوند.

این ماده را دور از دسترس کودکان قرار دهید. همچنین باید از درجه حرارت شدید، نور خورشید و آفتاب مستقیم نیز دور باشد. به یاد داشته باشید که قرار گیری آلومینیوم کلراید ناپایدار در معرض حرارت و دمای بالای درجه سانتی گراد برای مدت زمان طولانی، باعث متمایل شدن آن به هیدرولیز کردن محلول شده و در نهایت از کارایی آن کاسته می شود.

برای تولید PAC به روش آلومینیوم فلزات باید واکنشی با است.فاده از آلومینیوم، خاکستر آلومینیوم و سرباره آلومینیوم انجام شود. ابتدا برای روش اسید، هیدروکلریک اسید به خاکستر آلومینیوم اضافه شده و همزمان با هم زدن آن، پک مایع تولید می شود. در ادامه روش قلیایی و خنثی سازی پیش گرفته و طی فرایند پلیمریزاسیون، رسوب گذاری، فیلتراسیون و خشک شدن، پلی آلومینیوم کلرید تولید می شود.



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City