Strontium carbonate In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این محصول یک فریت سخت و ناهمسان گرد با نیروی مغناطیسی بالا و مقاوم در برابر الکتریسیته و گرما است. که به ‌عنوان مغناطیس ثابت سرامیکی بکار می‌رود. کاربرد آن در موتورهای جریان مستقیم کوچک، مبدل‌ها، پایانه‌ها و اتصالات مغناطیسی و بلندگوها است.. این آهنربا با میدان‌های مغناطیسی خارجی قابل مغناطیس شدن مجدد نبوده و با جریان‌های الکتریکی و دماهای بالا به راحتی تأثیر نمی‌پذیرد.

سلام بر شما. ممنون از شما بابت توجهتون به فروشگاه مواد شیمیایی اشیم. فروشگاه مواد شیمیایی اشیم همواره سعی کرده است. که بتواند حداکثر تنوع محصولات شیمیایی را در گریدها و درجات خلوص مختلف برای مشتریان خود فراهم آورد. فروشگاه اشیم سعی کرده است. تا اکثر نمک های فلزی از فلزات گروه های اصلی مانند همین نمک است.رانسیم کربنات تا نمک فلزات واسطه را در فروشگاه خود موجود نماید و این امکان را نیز به مشتریان بدهد که محصول مورد نظر خودشون مانند همین است.رانسیم کربنات را به صورت خرد و یا عمده از فروشگاه مواد شیمیایی اشیم تهیه نمایند. جالب است. بدانید که فروشگاه مواد شیمیایی اشیم علاوه بر محصولاتی نظیر حلال ها، نمک های فلزی و غیره، آماده فراهم کردن محصولات پیچیده تری مانند کمپلکس های فلزی، انواع پروتئین ها و غیره نیز می باشد.

درود بر شما. کلا نمک های فلزات یکی از ارکان اصلی مواد آتش بازی هستند که همواره در طول تاریخ از آنها است.فاده میشده است.. از نمک فلزات اصلی بگیر تا نمک فلزات واسطه در مواد آتش بازی است.فاده میشده است. و امروزه نیز می شود. اما است.رانسیم کربنات و نمک های دیگر است.رانسیم در بین نمک های فلزی است.فاده شده در وسایل آتش بازی، دارای رنگ و طرح بسیار جذاب تر و زیباتری هستند. البته از لحاظ هزینه، هزینه ی آنها به مراتب از نمک های مسی و آهنی و امثالهم بیشتر است.. اما می توان با خرید گرید صنعتی نمک است.رانسیم کربنات، هم از رنگ زیبای آن در آتش بازی است.فاده کرد و هم هزینه کمتری را بابت آن پرداخت نمود. فروشگاه اشیم گریدهای مختلف است.رانسیم کربنات با صورت خرد و عمده در فروشگاه خود قرار داده است..



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City