Strontium carbonate In Varamin ( Sale, product )

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این محصول یک فریت سخت و ناهمسان گرد با نیروی مغناطیسی بالا و مقاوم در برابر الکتریسیته و گرما است. که به ‌عنوان مغناطیس ثابت سرامیکی بکار می‌رود. کاربرد آن در موتورهای جریان مستقیم کوچک، مبدل‌ها، پایانه‌ها و اتصالات مغناطیسی و بلندگوها است.. این آهنربا با میدان‌های مغناطیسی خارجی قابل مغناطیس شدن مجدد نبوده و با جریان‌های الکتریکی و دماهای بالا به راحتی تأثیر نمی‌پذیرد.

استرانسیم فرمول است.ات Hemihydrate CAS NO.-- مولکولی: SrCHO · / HO خواص: پودر کریستال سفید. محتوا: .% حداقل کاربرد: مورد است.فاده در پزشکي (anthelmintic)، نیز به عنوان معرف های شیمیایی است.فاده می شود، یا مورد است.فاده در تولید محصولات نمک است.رانسیم درجه بالا.

ممنون از شما و اطلاعات خوبتون، بله همین طور که اشاره کردین نمک کربنات است.رانسیم برای ساخت فریت های است.رانسیوم است.فاده میشه امروزه در همین زمینه و در آزمایشگاه های شیمی معدنی بسیار از نمک های است.رانسیم و مخصوصا است.رانسیم کربنات است.فاده میشه و همراه با حلال های فوق بحرانی و در دماهای بحرانی، مواد مغناطیسی بسیار جدیدی تولید می شود. گرید آزمایشگاهی نمک کربنات است.رانسیم نیز در فروشگاه اشیم موجود می باشد.



( Sale, product ) `s other In Varamin