Potassium carbonate In Andisheh Industrial City ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




هم اکنون شرکت معتبر و با سابقه بازرگانی شیمیایی، پلیمری و تصفیه الساپا یکی از بی نظیرترین تامین کنندگان و فروشندگان انواع مواد شیمیایی است.. این مرکز مطمئن طیف بسیار وسیع و گوناگونی انواع مواد شیمیایی را از برندهای معتبر و با کیفیت در اختیار خریداران عزیز و گرامی قرار خواهد داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید و فروش و همچنین است.علام

ماده اولیه تولید کربنات پتاسیم، کلرید پتاسیم می باشد که این ماده معدنی به وفور در هفت معدن نیومکزیکو، میشیگان و یوتا آمریکا یافت می شود. پروسه تولید این ماده به این نحو می باشد که در ابتدا کلرید پتاسیم به وسیله الکترولیز تبدیل به هیدروکسید پتاسیم می گردد و پس از آن این ماده با دی اکسید کربنات واکنش داده و بی کربنات پتاسیم تولید می شود. سپس با است.فاده از حرارت دادن به سه ماده آب، دی اکسید کربن و کربنات پتاسیم تبدیل می گردد.

تاثیر این ترکیب به علت خاصیت سوز آور آن ( در حالت محلول در آب) ایجاد میگردد و جذب آن به وسیله بافت های مرطوب در بدن منجر به بروز همین وضع خواهد شد. این ترکیب به شدت قلیایی یا بازی می باشد و سبب خوردگی یا تحریک بافت های زنده خواهد شد.



( Sale, product ) `s other In Andisheh Industrial City