Potassium carbonate In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




KCO از سالها قبل برای تولید شیشه و صابون مورد است.فاده قرار می گرفته است.. روش های امروزی به ویژگی های اصلی ترکیب مانند توانایی آن در انتشار گرما (اگزوترمیک) تکیه می کنند و این باعث می شود که این ماده به عنوان یک آب شیرین کن مفید باشد. خاصیت جاذب آب آن در صنایع آکروشیمی و محصولات بهداشتی و زیبایی کاربردهایی پیدا می کند. علاوه بر این به عنوان ماده خشک کننده برای فرآوری میوه و همچنین در فرمولاسیون جوهرها و تونرها ، ضد عفونی کننده ها و مواد تمیز کننده است.فاده می شود.

فرمول شیمیایی آن KCo است. و به صورت یک پودر و کریستال شور مزه می باشد. این ماده همانند سایر نمکهای کربناتی دیگر بی خطر بوده و تمایل شدیدی به جذب آب از خود دارد. یکی از دلایل موثر است.فاده از این ماده در کودهای گیاهی قابلیت حفط آب و تقویت ساقه و ریشه می باشد و این ماده دارای است.فاده های فراوان و مفیدی در صنایع مختلف می باشد.

از کربنات پتاسیم یک ترکیب معدنی مهم بوده که در سایر صنایع نیز است.فاده می شود. شکل فیزیکی این ماده در دمای اتاق به حالت جامد سفید رنگ می باشد و فرم شیمیایی آن به یونهای پتاسیم و کربنات تقسیم می شود. انحلال این ماده در آب گرما زا است. و همچنین این ماده در دمای بالا قابل تجزیه بوده و دارای نقطه ذوب مشخصی نمی باشد.



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City