Potassium carbonate In Malard ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




کاربرد آن در اکثر حوزه ها به ویژه شیشه، سرامیک، تولید سیلیکات پتاسیم و بی کربنات پتاسیم، مواد دارویی، صنایع غذایی، شوینده ها و پاک کننده ها، مواد شیمیایی عکس برداری، کودها و آفت کش های کشاورزی، خالص سازی گاز، افزودنی های لاستیک، کریستال های پلیمری، بازدارنده های خوردگی، سیمان و منسوجات را ممکن می سازد. به عنوان عامل خشک کننده (حذف آب از هوا) و کاهش اسیدیته مصرف دارد. در تولید مواد شیمیایی، کودهای شیمیایی، صابون و شیشه است.فاده شده و همچنین در فرمولاسیون ضدعفونی کننده ها، جوهر، رنگ ها و محصولات پاک کننده وجود دارد.

از جمله روشهای کمک های اولیه می توان به از بین بردن هرگونه لباس یا کفش در معرض آلودگی و شستن ناحیه در معرض تماس طولانی به مدت دقیقه اشاره نمود. همچنین در صورت تماس به صورت طولانی مدت است.فاده از ضدعفونی کننده و کرم مخصوص ضد باکتری راهکار موثری است..

قابل توجه است. که در حال حاضر حجم قابل توجهی از کربنات پتاسیم در دنیا به منظور تولید کود مورد است.فاده قرار گرفته و این کود پتاسیم مصرفی در گیاهان، رشد و تغذیه مناسب گیاه را فراهم می کند. از میزان تولید معادل میلیون تن کربنات پتاسیم در آمریکا، معادل درصد آن صرف است.فاده در کود ها شده است.. زیرا که این ماده نقشی حیاتی در رشد و نمو گیاه ایفا می کند و پتاس یکی از عناصر اصلی در کنار نیتروژن و فسفر می باشد. پس از آن از عمده مصارف این ماده می توان به کاربرد در مواد شیمیایی از جمله سیلیکات پتاسیم اشاره نمود.



( Sale, product ) `s other In Malard