Potassium carbonate In Payetakht Industrial City ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پتاسیم کربنات یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین مواد به حساب می آید و در صنایع گوناگونی که در متن بالا به آن اشاره نمودیم، نقش کاربردی دارد. شرکت الساپا از معتبرترین فروشندگان و تامین کنندگان مواد شیمیایی است.. این مرکز با سابقه کیفیت بالای مواد را در اولویت مهم و اصلی خود قرار می دهد. شما خریداران گرامی به آسانی می توانید برای کسب آگاهی، است.علام قیمت این ترکیب و خرید نمودن آن با کارشناسان ما در واحد فروش الساپا تماس حاصل فرمایید.

در صورت بلعیده شدن این ماده، توصیه می گردد به فرد آسیب دیده آب و شیر داده شود.توصیه می شود در محیط کار از لباس و عینک مخصوص است.فاده شود و در صورت است.نشاق فرد مسموم به هوای باز انتقال گردد. با توجه به ریز بودن کربنات پتاسیم و احتمال انتشار این ماده می بایست احتیاط کامل را در است.فاده از آن رعایت نمود.

یکی از مهم ترین کاربردهای این ماده است.فاده در صنایع کشاورزی می باشد و به عنوان ماده اولیه در خوراک دام به منظور تامین نیاز پتاسیم در تغذیه دام می باشد. از دیگر کاربردهای آن می توان به است.فاده در کودها با توجه به آنکه پتاسیم یکی از سه رکن اصلی در کودهای کشاورزی بوده و از آن به عنوان عاملی موثر در بهبود و تقویت رشد گیاهان و حفاظت از آب و خاک می باشد. با توجه به علاقه شدید این ماده به جذب آب تاثیر به سزایی در مرطوب سازیی محیط گیاه و رشد و نمو آن از خود دارد.



( Sale, product ) `s other In Payetakht Industrial City