Potassium carbonate In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این ماده باید در یک مکان سرد و خشک، دور از اسیدهای قوی، با تهویه مناسب و درون ظروف درب بسته نگهداری شود. هنگام تماس با گرد کربنات پتاسیم است.فاده از ماسک توصیه می­شود. در صورتی که این ماده بر روی زمین و یا مکان دیگری ریخته شود ، قسمت­های آلوده باید با آب کاملا شسته‌ شود . این ماده در بسته­ بندی کیلوگرمی موجود می­باشد.

هم اکنون شرکت معتبر و با سابقه بازرگانی شیمیایی، پلیمری و تصفیه الساپا یکی از بی نظیرترین تامین کنندگان و فروشندگان انواع مواد شیمیایی است.. این مرکز مطمئن طیف بسیار وسیع و گوناگونی انواع مواد شیمیایی را از برندهای معتبر و با کیفیت در اختیار خریداران عزیز و گرامی قرار خواهد داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید و فروش و همچنین است.علام

کربنات پتاسیم یکی از عناصر اصلی پتاس و نمک های ترش می باشد که از لحاظ قدمت این ماده با است.فاده از حرارت دادن پتاس در کوره و جداسازی ناخالصی و در نهایت باقی ماندن پودری سفید با دانه های ریز تولید می گردید. اولین تولید صنعتی کربنات پتاسیم به وسیله ساموئل هاپکینز در سال ثبت گردید و در اویل قرن به عنوان ماده موثر در نان های بزرگ است.فاده گردید.



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City