Potassium carbonate In Shahr ray ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نام های دیگر این ماده پتاس، پوت کرب و مروارید (خاکستر مروارید)، کربنات پتاس و نمک تارتار است.. حلالیت آن در آب گرم در میلی لیتر در درجه سانتیگراد و گرم در میلی لیتر در درجه است.. نامحلول در الکل و است.ون. فشار بخار آن بسیار کم است.، بنابراین تعیین نقطه ذوب آن دشوار است.. این ماده ظاهری مرطوب و آبکی دارد یعنی خاصیت جذب رطوبت از محیط را دارد. هنگامی که در آب حل می شود، pH آب به شدت افزایش می یابد و قلیایی می شود.

ماده اولیه تولید کربنات پتاسیم، کلرید پتاسیم می باشد که این ماده معدنی به وفور در هفت معدن نیومکزیکو، میشیگان و یوتا آمریکا یافت می شود. پروسه تولید این ماده به این نحو می باشد که در ابتدا کلرید پتاسیم به وسیله الکترولیز تبدیل به هیدروکسید پتاسیم می گردد و پس از آن این ماده با دی اکسید کربنات واکنش داده و بی کربنات پتاسیم تولید می شود. سپس با است.فاده از حرارت دادن به سه ماده آب، دی اکسید کربن و کربنات پتاسیم تبدیل می گردد.

در صورت بلعیده شدن این ماده، توصیه می گردد به فرد آسیب دیده آب و شیر داده شود.توصیه می شود در محیط کار از لباس و عینک مخصوص است.فاده شود و در صورت است.نشاق فرد مسموم به هوای باز انتقال گردد. با توجه به ریز بودن کربنات پتاسیم و احتمال انتشار این ماده می بایست احتیاط کامل را در است.فاده از آن رعایت نمود.



( Sale, product ) `s other In Shahr ray