Potassium carbonate In lalezar market ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در صورت بلعیده شدن این ماده، توصیه می گردد به فرد آسیب دیده آب و شیر داده شود.توصیه می شود در محیط کار از لباس و عینک مخصوص است.فاده شود و در صورت است.نشاق فرد مسموم به هوای باز انتقال گردد. با توجه به ریز بودن کربنات پتاسیم و احتمال انتشار این ماده می بایست احتیاط کامل را در است.فاده از آن رعایت نمود.

کربنات پتاسیم (KCO) یک محلول قلیایی آلی شفاف و بی بو یا یک ترکیب شیمیایی جامد سفید و بی بو است. که به شکل گرانول بلور یا پودر موجود است.. KCO همچنین به عنوان کربنات پتاس شناخته می شود و در کودهای شیمیایی ، آکروشیمیایی، شیشه های مقاوم در برابر حرارت ، صابونها و در ساخت سایر ترکیبات شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. شرکت تهران رامتین چندین درجه کربنات پتاسیم را در ایران به مشتریان عرضه می کند.

در صنایع غذایی کربنات پتاسیم در تولید ژله، غذاهای چینی، نودل، کیک، انواع شیرینی، کشمش سبز، پودر کاکائو و شراب مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین در سرامیک سازی، مواد منفجره، شیشه سازی، نساجی، شوینده های بهداشتی، کودهای شیمیایی، داروسازی، عکاسی، سفالگری، رنگ و جوهرهای چاپ، خوراک حیوانات، آتش خاموش کن ها و برای نرم کردن آب سخت به کار می رود. کربنات پتاسیم برای تولید سایر ترکیبات پتاسیم از جمله



( Sale, product ) `s other In lalezar market