Potassium carbonate In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




همانطور که میدانید عنصر پتاسیم یکی از اصلی ترین و ضروری ترین ماده مغذی مورد نیاز برای گیاهان است.. بزرگترین کاربرد دیگر این ترکیب در صنایع شیمیایی می باشد و از آن جهت تولید سایر ترکیبات شیمیایی دیگر مانند سیلیکات پتاسیم و ... به کار برده می شود.

همچنین از این ماده در تولید کشمش است.فاده می گردد به طوری که ابتدا مقدار . کیلوگرم کربنات پتاسیم در لیتر روغن است.رالیایی ترکیب می گردد و پس از آن انگور برداشت شده از مزرعه را در آن فرو برده و آویزان میکنند تا خشک شود. است.فاده از این روش به گذشته های دور که در صنایعی همچون نساجی، صابون و تولید شیشه است.فاده می شد بر میگردد. همچنین از طریق حرارت دادن آن هیدروکسید پتاسیم تولید می گردید. از این ماده از دیرباز در پخت سریع نان ها نیز است.فاده می شد.

از کربنات پتاسیم در صنایع شوینده و بهداشتی به عنوان یه عامل سختی گیر و نرم کننده آب است.فاده می گردد، همچنین از این ماده در تولید صابون و انواع شوینده های نیز است.فاده می گردد. صابون هایی که با است.فاده از کربنات پتاسیم تولید می گردد به نسبت صابون های تولید شده از کربنات سدیم نرم تر می باشد و لجن بیشتر در آبی که دارای غلضت بالایی از مواد معدنی می باشد ایجاد می کند.



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City