Potassium carbonate In Malard ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از کربنات پتاسیم در صنایع شوینده و بهداشتی به عنوان یه عامل سختی گیر و نرم کننده آب است.فاده می گردد، همچنین از این ماده در تولید صابون و انواع شوینده های نیز است.فاده می گردد. صابون هایی که با است.فاده از کربنات پتاسیم تولید می گردد به نسبت صابون های تولید شده از کربنات سدیم نرم تر می باشد و لجن بیشتر در آبی که دارای غلضت بالایی از مواد معدنی می باشد ایجاد می کند.

کربنات پتاسیم یکی از عناصر اصلی پتاس و نمک های ترش می باشد که از لحاظ قدمت این ماده با است.فاده از حرارت دادن پتاس در کوره و جداسازی ناخالصی و در نهایت باقی ماندن پودری سفید با دانه های ریز تولید می گردید. اولین تولید صنعتی کربنات پتاسیم به وسیله ساموئل هاپکینز در سال ثبت گردید و در اویل قرن به عنوان ماده موثر در نان های بزرگ است.فاده گردید.

بازدید کننده محترم در صورتیکه در زمینه مشاوره خرید و توزیع مواد اولیه شیمیایی نیاز به مشاوره با کارشناسان ما را دارید ، لطفا فرم را با دقت و به صورت صحیح تکمیل نمایید و همچنین در قسمت توضیحات شرح مختصری از درخواست خود را بیان نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس حاصل نموده و بتوانند شما را یاری نمایید ، از توجه شما و اعتماد شما کمال تشکر را داریم که به کارشناسان آرکا آزما اطمینان دارید . شرکت آرکا آزما در تمامی مراحل کنار شما میباشد.



( Sale, product ) `s other In Malard