Potassium carbonate In Pardis ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بازدید کننده محترم در صورتیکه در زمینه مشاوره خرید و توزیع مواد اولیه شیمیایی نیاز به مشاوره با کارشناسان ما را دارید ، لطفا فرم را با دقت و به صورت صحیح تکمیل نمایید و همچنین در قسمت توضیحات شرح مختصری از درخواست خود را بیان نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس حاصل نموده و بتوانند شما را یاری نمایید ، از توجه شما و اعتماد شما کمال تشکر را داریم که به کارشناسان آرکا آزما اطمینان دارید . شرکت آرکا آزما در تمامی مراحل کنار شما میباشد.

همانطور که میدانید عنصر پتاسیم یکی از اصلی ترین و ضروری ترین ماده مغذی مورد نیاز برای گیاهان است.. بزرگترین کاربرد دیگر این ترکیب در صنایع شیمیایی می باشد و از آن جهت تولید سایر ترکیبات شیمیایی دیگر مانند سیلیکات پتاسیم و ... به کار برده می شود.

کربنات پتاسیم یکی از عناصر اصلی پتاس و نمک های ترش می باشد که از لحاظ قدمت این ماده با است.فاده از حرارت دادن پتاس در کوره و جداسازی ناخالصی و در نهایت باقی ماندن پودری سفید با دانه های ریز تولید می گردید. اولین تولید صنعتی کربنات پتاسیم به وسیله ساموئل هاپکینز در سال ثبت گردید و در اویل قرن به عنوان ماده موثر در نان های بزرگ است.فاده گردید.



( Sale, product ) `s other In Pardis