Potassium carbonate In Varamin ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




کربنات پتاسیم (KCO) یک محلول قلیایی آلی شفاف و بی بو یا یک ترکیب شیمیایی جامد سفید و بی بو است. که به شکل گرانول بلور یا پودر موجود است.. KCO همچنین به عنوان کربنات پتاس شناخته می شود و در کودهای شیمیایی ، آکروشیمیایی، شیشه های مقاوم در برابر حرارت ، صابونها و در ساخت سایر ترکیبات شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. شرکت تهران رامتین چندین درجه کربنات پتاسیم را در ایران به مشتریان عرضه می کند.

کاربرد آن در اکثر حوزه ها به ویژه شیشه، سرامیک، تولید سیلیکات پتاسیم و بی کربنات پتاسیم، مواد دارویی، صنایع غذایی، شوینده ها و پاک کننده ها، مواد شیمیایی عکس برداری، کودها و آفت کش های کشاورزی، خالص سازی گاز، افزودنی های لاستیک، کریستال های پلیمری، بازدارنده های خوردگی، سیمان و منسوجات را ممکن می سازد. به عنوان عامل خشک کننده (حذف آب از هوا) و کاهش اسیدیته مصرف دارد. در تولید مواد شیمیایی، کودهای شیمیایی، صابون و شیشه است.فاده شده و همچنین در فرمولاسیون ضدعفونی کننده ها، جوهر، رنگ ها و محصولات پاک کننده وجود دارد.

این ماده به صورت سفید رنگ و محلول در آب با قابلیت قلیایی بسیار بالا بوده و از واکنش هیدروکسید پتاسیم با دی اکسید کربن تولید می گردد. این ماده بسیار رطوب پذیر بوده و یه صورت جامد و خیس می باشد. با توجه به غیر سمی و غیر قابل اشتعال بودن آن بهتر است. از تماس مستقیم با چشم و پوست به دور باشد.



( Sale, product ) `s other In Varamin