Magnesium chloride In Varamin ( Sale, product )

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سمیت منیزیم از نمک‌های منیزیم در افراد سالم با رژیم غذایی طبیعی نادر است.، زیرا منیزیم اضافی به راحتی از طریق کلیه از طریق ادرار دفع می‌شود. چند مورد مسمومیت منیزیم خوراکی در افرادی با عملکرد طبیعی کلیه که مقادیر زیادی نمک منیزیم مصرف می‌کنند، توصیف شده است.، اما نادر است.. اگر مقدار زیادی منیزیم کلرید خورده شود، تأثیراتی مشابه سولفات منیزیم خواهد داشت و باعث اسهال می‌شود، اگرچه سولفات نیز به اثر ملین سولفات منیزیم کمک می‌کند، بنابراین اثر از کلرید به آن شدت نیست.

منیزیم کلرید به فعالیت فیزیکی ورزشکاران کمک می‌کند، از آسیب و خستگی و فرسایش ماهیچه‌ها جلوگیری می‌کند و نقش مهمی در تنظیم دمای بدن ایفا می‌کند. کلرور منیزیم به فعالیت سیستم قلبی عروقی کمک کرده و از بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند. همچنین با گردش خون مناسب،

۵)به فعالیت فیزیکی ورزشکاران کمک می کند، از آسیب و خستگی و از بین رفتن ماهیچه ها ممانعت می کند و تاثیر اساسی در نظم دهی به دمای بدن اجرا می کند. کلرور منیزیم به فعالیت سیستم قلبی &#; عروقی کمک کرده و از امراض قلبی پیشگیری می کند. لذابا گردش خون قابل قبول، کلسترول بد را حل می کند. کلرورسدیم یک کمک کننده به است.رس شناخته شده است. که با افسردگی مبارزه می کند.



( Sale, product ) `s other In Varamin