Magnesium chloride In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




خرید گلیسیرین جهت خرید گلیسیرین با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب با کارشناسان ما در ارتباط باشید . کارشناسان مجموعه آبتین شیمی آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در سریع ترین زمان ممکن می باشند . این محصول به صورت وارداتی از برند های معروف دنیا از جمله KLK مالزی &#; دیپر ترکیه و پی تی دوا اندونزی قابل ارائه به مشتریان عزیز است. ، همچنین میتوانید از محصولات تولید ایران نیز خرید کنید . بسته بندی های این محصول به صورت بشکه های فلزی کیلوگرمی می باشد &#;

منیزیم کلراید (Magnesium Chloride) یک ترکیب شیمیایی با فرمول MgCl.xHO می باشد. نام های دیگر این ماده منیزیم کلرید و کلرور منیزیم است.. این نمک به دو صورت خشک به جرم مولکولی g/mol . و آبدار با شش مولکول آب تبلور به جرم مولکولی g/mol . می باشد. شکل ظاهری این ترکیب کریستال سفید رنگ و در آب محلول است.. این ترکیب در حضور گرما آب تبلور از دست می دهد, بنابراین باید در دمای مناسب نگهداری شود و از واکنش خنثی سازی منیزیم هیدروکسید با اسید کلریدیک تهیه می گردد.

مال‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تهیه و توزیع کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی از بزرگترین و معروفترین برندهای دنیا می باشد. مال‌کالا سعی دارد مرجع تخصصی نقد و بررسی و نیز فروش اینترنتی کالاها، تجهیزات و ملزومات تخصصی در حوزه های پزشکی و آزمایشگاهی را به کابران عمومی و یا تخصصی همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایران ارائه دهد.



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City