Calcium chloride In East of Tehran ( Sale, product )

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




همزمان با کاهش نقطه انجماد آب کلسیم کلرید برای جلوگیری از یخ زدن آب به خصوص در سطح جاده ها مورد است.فاده قرار میگیرد. انحلال کلسیم کلرید حرارت زا است. و این حرارت برای خاک و گیاهان نسبتا بی ضرر است.. این ماده در دماهای پایین بهتر از سدیم کلراید عمل میکند. کلسیم کلراید با جلوگیری از یخ زدن در دمای ۵- درجه سلسیوس برای پر کردن لاستیک های کشاورزی در نقاط سردسیر به منظور ایجاد اصطکاک مورد است.فاده قرار می گیرد.

به دلیل اینکه جاذب قوی رطوبت می­باشد باید در ظروف دربسته نگهداری شود. همچنین در دمای بالای درجه نگهداری نشود. از پخش شدن ماده در محیط و نفوذ به خاک و مجراهای آب و فاضلاب جلوگیری شود. کلرید کلسیم در مقادیر معمولی که در مواد غذایی مورد است.فاده قرار می‌گیرد، سمی نیست. اما خطر اصلی آن به دلیل خاصیت خشک کنندگی آن و واکنش گرمازا هنگام حل شدن در آب می باشد.

کلرید کلسیم در دمای اتاق جامد است. ولی به حالت محلول نیز وجود دارد. این ماده حلالیت زیادی در آب داشته و غالبا به صورت آب پوشیده و معمولا با ملکول آب همراه است.. این ترکیب به شدت رطوب را جذب می‌کند و به عنوان جاذب رطوبت شناخته می­شود. ویژگی جالب این مولکول آزاد کردن گرما در حین حل شدن در آب می­باشد که به دلیل بالا بودن آنتالپی حلالیت این ماده است..



( Sale, product ) `s other In East of Tehran