Glycine In Andisheh Industrial City ( Sale, product )

Glycine-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گلایسین در سال توسط شیمیدان فرانسوی به نام هنری براکونوت در هنگامی که ژلاتین را با جوشاندن آن با سولفوریک اسید هیدرولیز کرد، کشف شد. او در ابتدا آن را شکر ژلاتین نام نهاد اما شیمیدان فرانسوی ژان باتیست بوزینه گلو نشان داد که حاوی نیتروژن است.. دانشمند آمریکایی نورتون هورفورد که در آن زمان دانشجوی شیمیدان آلمانی، جاستوس فون لیبیگ بود، نام گلیکوکول را پیشنهاد داد. با این حال، برزلیوس، دانشمند سوئدی، نام ساده تر گلایسین را پیشنهاد کرد. این نام از کلمه یونانی به معنی مزه شیرین گرفته شده است.. در سال شیمیدان فرانسوی، آگوست کاهورس مشخص کرد که گلایسین یک آمین است.یک اسید است..

شرکت راشاشیمی فارمد، یکی از ارائه کنندگان لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی می باشد . در این راستا با بسیاری از مراکز تحقیقاتی ، دانشگاهی ، کارخانجات تولیدی اعم از داروسازی و غیره همکاری می نماید . بدیهی است. است.مرار این تعامل با صاحبان کار و موسسات تولیدی و تحقیقاتی نتیجه یک تلاش صمیمانه و صادقانه بوده است. ، که امید است. با پشتیبانی و حمایت آنها بتوانیم همچنان ادامه دهنده این مسیر باشیم.

مواد شیمیایی به واسطه داشتن انواع خواصشان در صنایع و آزمایشگاه های مختلف به کار می آیند. یکی از مهم ترین خواص گلایسین داشتن خاصیت محلولیت در آب است.. گلیسین می تواند در محیط های آبگریز یا آب دوست پایدار باشد. این خاصیت پایدار کنندگی باعث می شود که به راحتی با ترکیبات مختلف مواد شیمیایی با کیفیتی را تولید کند. گلیسین واسطه ای در سنتز انواع محصولات شیمیایی است.. گلیسین در ساخت علف کش های گلیفوزات، ایپرودیون، گلیفوزین و غیره است.فاده می شود. این ماده می تواند از دیگر آمینو اسید های موجود در بدن مشتق شود، بنابراین بدن نیازی به است.فاده از مکمل های گلایسین ندارد. بدن به طور طبیعی کراتین ایجاد می کند و می توان آن را از طریق رژیم غذایی هم به دست آورد. دریافت مقدار کمی گلیسین ممکن است. میزان تولید را کاهش دهد. کلاژن یک پروتئین ساختاری است. که حاوی مقادیر بالایی گلیسین است.. به علت این که خواص گلایسین بسیار گوناگون است. این ترکیب در صنایع متنوعی مورد است.فاده قرار می گرفته برای خرید این ترکیب تنها کافی ست که فرم است.علام را تکمیل فرمایید. 



( Sale, product ) `s other In Andisheh Industrial City