Glycine In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

Glycine-1
Glycine-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت شیمی بان آوش  فعال در زمینه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش محصولات شیمیایی با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت مایعی عرضه می گردد. اطلاعات محصول به شرح زیر است. و جهت آگاهی از قیمت و خرید این محصول می توانید  جدول مشخصات زیر را ملاحظه فرمایید.

گلایسین در سال توسط شیمیدان فرانسوی به نام هنری براکونوت در هنگامی که ژلاتین را با جوشاندن آن با سولفوریک اسید هیدرولیز کرد، کشف شد. او در ابتدا آن را شکر ژلاتین نام نهاد اما شیمیدان فرانسوی ژان باتیست بوزینه گلو نشان داد که حاوی نیتروژن است.. دانشمند آمریکایی نورتون هورفورد که در آن زمان دانشجوی شیمیدان آلمانی، جاستوس فون لیبیگ بود، نام گلیکوکول را پیشنهاد داد. با این حال، برزلیوس، دانشمند سوئدی، نام ساده تر گلایسین را پیشنهاد کرد. این نام از کلمه یونانی به معنی مزه شیرین گرفته شده است.. در سال شیمیدان فرانسوی، آگوست کاهورس مشخص کرد که گلایسین یک آمین است.یک اسید است..

گلایسین امینو اسید اصلی موجود در کلاژن است. و کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن است.. بنابراین ، باید به اندازه کافی این امینو اسید مصرف شود تا از تولید کلاژن در بدن  حمایت گردد. این امینو اسید تأثیر آرامبخشی بر مغز دارد و می تواند با پایین آوردن دمای درونی بدن خاصیت خواب آوری داشته باشد. تحقیقات نشان می دهند که مصرف گرم گلایسین قبل از خواب، مدت زمان به خواب رفتن را می کاهد و کیفیت خواب را بهبود می بخشد و خواب آلودگی روزانه را کاهش می دهد. گلایسین همچنین می تواند با جلوگیری از آترواسکلروز و سفت شدن رگ ها از بیماریهای قلبی جلوگیری کند. همچنین تحقیقات نشان می دهند که این امینو اسید با جلوگیری از التهاب می تواند اثرات مضر الکل را بر روی کبد کاهش دهد. این امینواسید همچنین تحلیل عضلات را در شرایطی مانند پیری یا سوء تغذیه کاهش دهد.



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City