Glycine In Malard ( Sale, product )

Glycine-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گلایسین جهت معلق کردن مواد در آبمیوه ها و آبلیمو در صنایع غذایی کاربرد ویژه ای دارد. همچنین به دلیل ارزش غذایی پایین در مواد غذایی خیلی مورد است.فاده قرار نمی گیرد ولی به عنوان یک طعم دهنده کاربرد دارد. این آمینو اسید طعم شیرین ملایمی دارد و مزه نهایی ساخارین را می پوشاند. این ماده همچنین دارای خاصیت نگهدارنده است. که به دلیل تشکیل کمپلکس با یون های فلزی می باشد. مجتمع های فلزی گلایسینات، برای مثال گلایسینات مس(II) به عنوان مکمل خوراک دام است.فاده می شوند.

شرکت شیمی بان آوش  فعال در زمینه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش محصولات شیمیایی با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد.  اطلاعات محصول به شرح زیر است. و جهت آگاهی از قیمت و خرید این محصول می توانید  جدول مشخصات زیر را ملاحظه فرمایید.

استفاده از مواد شیمیایی و دارو های مختلف و مکمل ها بالا تر از حد و دوز است.اندار و توصیه شده می تواند باعث ایجاد خسارات بسیار زیادی شود. مصرف مکمل گلیسین در مقادیر پایین بی خطر است. و مطالعات نشان داده است. مصرف آن تا نود گرم در روز طی چند هفته هیچ عوارض جانبی جدی در پی ندارد. مشکلات گوارشی مانند تهوع، دل درد و درد معده، است.فراغ از موارد و عوارض جانبی پیرامون است.فاده غیر اصولی این ترکیب شیمیایی ست. درباره مصرف گلایسین در دوران بارداری و شیردهی نیز اطلاعات دقیقی گزارش نشده است.. افراد حساس به این ترکیب شیمیایی بهتر است. با مشورت متخصصان اقدام به مصرف گلیسین نمایند. برای خرید گلایسین از آریانا شیمی تنها کافی ست که فرم است.علام را در سایت ما تکمیل فرمایید. 



( Sale, product ) `s other In Malard