Glycine In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Glycine-1
Glycine-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گلایسین یکی از امینو اسیدهایی است. که برای سنتز گلوتاتیون در بدن بکار می رود. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان طبیعی است. که با کاهش سطح رادیکال های آزاد امکان ابتلا به بیماریها و پیری را کاهش می دهد. این آمینو اسید برای سنتز کراتین در بدن مورد نیاز است. که انرژی لازم برای انجام حرکات سریع و کوتاه مانند وزنه برداری را فراهم می کند. تولید کراتین باعث افزایش قدرت عضلانی می شود و برای سلامت است.خوان ها و عملکرد مغز مفید است.. در حالیکه بدن بطور طبیعی کراتین را سنتز می کند، مصرف مقدار کم  گلیسین ممکن است. باعث کاهش تولید کراتین در بدن شود.

شرکت راشاشیمی فارمد، یکی از ارائه کنندگان لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی می باشد . در این راستا با بسیاری از مراکز تحقیقاتی ، دانشگاهی ، کارخانجات تولیدی اعم از داروسازی و غیره همکاری می نماید . بدیهی است. است.مرار این تعامل با صاحبان کار و موسسات تولیدی و تحقیقاتی نتیجه یک تلاش صمیمانه و صادقانه بوده است. ، که امید است. با پشتیبانی و حمایت آنها بتوانیم همچنان ادامه دهنده این مسیر باشیم.

مایع و بخار بسیار قابل اشتعال است.. در صورت بلعیدن و ورود به مجاری تنفسی ممکن است. کشنده باشد. باعث تحریک پوست می شود. ممکن است. باعث خواب آلودگی یا سرگیجه شود. برای آبزیان با اثرات ماندگار بسیار سمی است.. از گرما / جرقه / شعله های باز / سطوح داغ خودداری کنید. سیگار کشیدن ممنوع. از رها کردن در محیط جلوگیری کنید. در صورت بلعیده: دهان را بشویید. در صورت برخورد با پوست: با آب و صابون زیادی بشویید. در مکانی دارای تهویه مناسب نگهداری کنید. درب ظرف را محکم بسته نگه دارید.



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City