Oral glycerine In Bijin Rey Industrial City ( Sale, product )

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گلیسرول (گیلیسیرین) یک ترکیب ساده (مشروب الکلی قندی) می‌باشد. چون بی‌رنگ، بی‌بو و حلال است. به‌طور گسترده‌ای در فرمولاسیون داروها است.فاده شده‌است. است.حکام گلیسرول در تمام ترکیبات تری گلیسیریدی مرکزی و اصلی است.. گلیسرول شیرین مزه و در کل غیر سمی می‌باشد.

در برخی ارگانیسم‌ها گلیسرول می‌تواند به‌طور مستقیم وارد مسیر گلیکولیز شود و بنابراین انرژی برای سوخت و ساز سلولی را فراهم کند یا بالقوه به گلوکز تبدیل شود (گلوکونئوژنز). پیش از اینکه گلیسرول بتواند وارد مسیر گلیکولیز یا گلوکونئوژنز (بسته به شرایط فیزیولوژیکی) شود ابتدا می‌بایست به گلیسرآلدئید فسفات (توسط آنزیم گلیسرول کیناز) تبدیل شود. آنزیم گلیسرول‌کیناز عمدتاً در کبد و کلیه وجود دارد اما همچنین در دیگر بافت‌ها شامل عضلات و مغز نیز موجود می‌باشد. در بافت چربی، گلیسرول فسفات از دی‌هیدروکسی است.ون فسفات با آنزیم گلیسرول فسفات دهیدروژناز به دست می‌آید.

شیاف‌های گلیسرول به عنوان ضد یبوست است.فاده می‌شوند. گلیسرول در آماده‌سازی‌های مراقبت شخصی و داروشناسی و پزشکی است.فاده می‌شود عمدتاً به عنوان یک وسیله پیشرفت برقی – فراهم کردن روغن کاری و به عنوان ماده‌ای که رطوبت را به خود جذب می‌کند است.فاده می‌شود. در درمان پیشگیری آلرژی – شربت‌های سرما خوردگی – اکسپکتورانت و اکسیر – خمیر دندان – دهان شویه- محصولات مراقبت پوست- کرم اصلاح- محصولات مراقبت مو – صابون‌ها و روغن‌های شخصی مبنی بر آب دیده شده‌است. در اشکال است.فاده جامد مثل قرص‌ها – گلیسرول به عنوان عامل نگهدارنده قرص است.فاده می‌شود. برای مصرف عمومی- گلیسرول توسط آمریکا در میان نوشیدنی‌های الکلی قندی به عنوان یک تغذیه پر کالری طبقه‌بندی شده‌است.



( Sale, product ) `s other In Bijin Rey Industrial City