Oral glycerine In East of Tehran ( Sale, product )

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در غذا و آشامیدنی‌ها گلیسرول به عنوان یک ماده‌ای که رطوبت را به خود جذب می‌کند حلال و شیرین‌کننده خدمات می‌دهد و ممکن است. به حفظ غذاها کمک کند. این همچنین به عنوان پرکننده در غذاهای با چربی کم که از نظر اقتصادی آماده شده‌اند است.فاده می‌شود (مثل کلوچه‌ها) و به عنوان یک عامل ضخیم‌کننده در

مانند اتیلن گلیکول و پروپالین گلیکول، گلیسرول، یک کوزموتروپ غیر یونی است. که پیوندهای هیدروژنه قوی با مولکول‌های آب را شکل می‌دهد، در مقایسه و با پیوندهای هیدروژنه آب-آب این شکل‌گیری کریستال لاتنیک را از یخ بدون حرارت به‌طور خاصی پایین رفته‌است می‌شکند، حداقل نقطه ذوب حدود - درجه فارنهایت / ٫۸- درجه سلسیوس با درصد گلیسرول در آب می‌باشد. گلیسرول به‌طور تاریخی به عنوان ضد انجماد برای کاربردهای حرکتی پیش از جایگزینی با اتیلن گلیکول است.فاده می‌شود؛ که یک نقطه انجماد پایین‌تر دارد. در حالیکه حداقل نقطه انجماد یک مخلوط گلیسرول-آب بالاتر از یک مخلوط آب-گلیسرول اتیلن می‌باشد. گلیسرول سمی نیست و برای است.فاده در کاربردهای حرکتی چندین بار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

Our Service does not address anyone under the age of . We do not knowingly collect personally identifiable information from anyone under the age of . If You are a parent or guardian and You are aware that Your child has provided Us with Personal Data, please contact Us. If We become aware that We have collected Personal Data from anyone under the age of without verification of parental consent, We take steps to remove that information from Our servers.



( Sale, product ) `s other In East of Tehran