Potassium iodine In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پتاسیم آیداید یا همان پتاسیم یدید ترکیبی شیمیایی با فرمول KI است. که غالبا در مکمل های دارویی و غذایی مورد است.فاده قرار می گیرد. این ترکیب شیمیایی تشکیل شده از دو عنصر ید و پتاسیم با جرم مولکولی . گرم بر مول، ترکیبی محلول در آب است.. از ویژگی های پتاسیم یدید می توان به حساسیت بالا یه نور و رطوب اشاره کرد. که تحت چنین شرایطی پتاسیم آیداید با ظاهر پودری سفید رنگ، اکسید شده و به زرد کم رنگ تغییر رنگ می دهد. از

این دارو باید حتما به دور از نور نگهداری شود زیرا نور سبب از بین رفتن اثر ید می شود . در ظروف در بسته و در جای خشک و خنک نگهداری شود. در صورت تشکیل کریستال، ظرف حاوی دارو در یک ظرف آب گرم قرار داده شود و به آرامی تکان داده شود تا کریستال ها حل شوند.

خوردن ماده شیمیایی یدید پتاسیم خطرناک است. و باعث مسمومیت شدید می‌شود. در اثر تماس این ماده با پوست، سوزش و خوردگی بالایی در پوست ایجاد می شود و همچنین تماس یدید پتاسیم با چشم سبب سوزش چشم می‌شود. توصیه می گردد تا در صورت بروز سوختگی پوست با یدید پتاسیم ، لباس فرد آسیب دیده را در بیاورید و محل سوختگی را با دستمال تمیز پاک کنید. پس از آن به مدت نیم ساعت محل سوختگی را با آب ولرم شستشو دهید. سپس محل اسیدی شده را به مدت چند دقیقه با مواد قلیایی آبکشی کنید. برای کمک به مصدوم حتما از دستکش و ماسک، است.فاده نمایید.



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City