implementation consultation circuit breaker In Ayene varzan Industrial City

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



فیوز ها در واقع از یک رشته فلزی که در محفظه بسته ای از جنس شیشه ، پلاستیک یا غلاف سرامیکی قرار دارد تشکیل شده اند . به این رشته فلزی فیلامان می گویند . فیلامان فیوز با دیگر اجزای موجود در مدار، یک مدار بسته را تشکیل می دهد . در حالتی که در مدار به هر دلیل اضافه جریان یا اتصال کوتاه رخ دهدف فیلامان ذوب شده و مدار را باز می کند . به همین دلیل است. که فیوز ها تنها قابلیت است.فاده برای یک بار را دارند و بعد از ذوب شدن باید مجددا تعویض شوند.

مدار شکن یا بریکر های برق برای قطع و وصل اتوماتیک مدار و حفاظت از تجهیزات به کار رفته در برابر آسیب های احتمالی اضافه جریان، اضافه بار و اتصالات کوتاه است.فاده می شوند. کار اصلی مدار شکن ها ( بریکر های برق ) این است. که جریان مدار را بعد از تشخیص خطا بلافاصله قطع کنند. ضمنا از آنها برای ارتباط بین مولدها، ترانسفورماتورها، مصرف کننده ها، خطوط انتقال انرژی و مجزا کننده ها هم است.فاده می شود.

کلید مینیاتوری نوع K برای حفاظت در مدارات قدرت ، ترانسفورماتور و موتور ها است.فاده می شوند. در این نوع از کلید مینیاتوری حد جریان برای قطع در موارد اضافه بار کمتر از سایر کلیدهاست و هنگام به وجود آمدن اضافه بار مدار را سریعتر قطع می کنند ولی در موارد اتصال کوتاه منحنی قطع این نوع کلید ها بین تیپ D و C می باشد.



( implementation consultation ) `s other