Sale circuit breaker In Damavand

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کلید مینیاتوری نوع K برای حفاظت در مدارات قدرت ، ترانسفورماتور و موتور ها است.فاده می شوند. در این نوع از کلید مینیاتوری حد جریان برای قطع در موارد اضافه بار کمتر از سایر کلیدهاست و هنگام به وجود آمدن اضافه بار مدار را سریعتر قطع می کنند ولی در موارد اتصال کوتاه منحنی قطع این نوع کلید ها بین تیپ D و C می باشد.

فیوز مینیاتوری (MCB) مخفف کلمات Miniature Circuit Breaker قطع کننده جریان مینیاتوری می‌باشد که یک کلید قطع جریان اتصال کوتاه یا جریان‌های زیاد می‌باشد، این فیوز‌ها نسبت به تحمل جریان اولیه و اضافه بار سریعاً عکس العمل نشان می‌دهند و برق را قطع می‌کنند. MCB دارای حداکثر جریان تا آمپر می‌باشد و جریان قطع آن قابل تنظم نمی‌باشد.

بریکرهای گازی کربن دی اکسید اولین بار در سال و برای ولتاژ های بالا ساخته شدند و دلیل ساخت و است.فاده از آنها کاهش میزان غلظت گازهای گلخانه ای است.. اما در سایر موارد کاملا مشابه بریکر SF هست. مدارشکن های خلا برخلاف کلید های قدرت گازی یا روغنی از محفظه خلا است.فاده می کنند. این بریکر ها دوست دار محیط زیست هستند و هیچ صدایی هم هنگام قطع و وصل مدار ندارند و در اماکن عمومی مانند مترو به راحتی می توان آنها را به کار برد .



( Sale ) `s other