implementation consultation circuit breaker In Dehak Industrial City

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کلید مینیاتوری نوع K برای حفاظت در مدارات قدرت ، ترانسفورماتور و موتور ها است.فاده می شوند. در این نوع از کلید مینیاتوری حد جریان برای قطع در موارد اضافه بار کمتر از سایر کلیدهاست و هنگام به وجود آمدن اضافه بار مدار را سریعتر قطع می کنند ولی در موارد اتصال کوتاه منحنی قطع این نوع کلید ها بین تیپ D و C می باشد.

گرچه تمام بریکرها در برخی خصوصیات اصلی و مهم مانند وجود سیستم موتور و شارژ فنر، خاموش کردن قوس الکتریکی که در محفظه انجام می شود (محفظه از هر نوعی می تواند باشد.)، وجود کنتاکت های ثابت و متحرک، سیم پیچ های قطع و وصل مدار، کنتاکت های کمکی و فرعی مشترک هستند؛ اما برای انتخاب بهترین مدار شکن بر اساس است.اندارد های IEC باید نکاتی را در نظر گرفت:

بریکرهای روغنی به این صورت هستند که کنتاکت های قطع و وصل مدار درون یک محفظه پر از روغن قرار می گیرند و به وسیله یک فنر قوی قطع و وصل جریان در آنها انجام می شود. در مدار شکن های گازی SF که معمولا هم برای ولتاژهای بالا است.فاده می شوند کنتاکت های بریکر برق فشار قوی در محفظه ای که با گاز SF عایق شده است. قرار می گیرند. ابعاد این مدارشکن ها کمتر از سایر مدل هاست و صدای کمتری هم تولید می کنند.



( implementation consultation ) `s other