Sale circuit breaker In Firozkooh Industrial City

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بریکرهای روغنی به این صورت هستند که کنتاکت های قطع و وصل مدار درون یک محفظه پر از روغن قرار می گیرند و به وسیله یک فنر قوی قطع و وصل جریان در آنها انجام می شود. در مدار شکن های گازی SF که معمولا هم برای ولتاژهای بالا است.فاده می شوند کنتاکت های بریکر برق فشار قوی در محفظه ای که با گاز SF عایق شده است. قرار می گیرند. ابعاد این مدارشکن ها کمتر از سایر مدل هاست و صدای کمتری هم تولید می کنند.

اما در کلید بریکر برق نوع دیگری از شرایط محافظت از تجهیزات را شاهدیم . بریکر یا مدار شکن های برق از یک دسته کنتاکت برای باز و بسته کردن مدار است.فاده می کنند . مکانیزم کلید زنی در مدارشکن ها به وسیله جدا شدن کنتاکت ها از هم عمل می کند . این کنتاکت ها در واقع نوعی اهرم فلزی بوده که به سیم پیچ های موجود در بریکر متصل هستند .

بریکر ها از یک سوییچ ساده که به یک بیمتال یا مگنت برقی وصل شده است. تشکیل می شوند. سیم فازی که در مدار به کار می رود به دو قسمت انتهایی سوییچ متصل می شود. با روشن شدن سوییچ جریان الکتریسیته از ترمینال پایینی داخل مگنت یا بیمتال عبور کرده و از طریق کنتاکت متحرک به کنتاکت ثابت انتقال می یابد و سپس از ترمینال بالایی مدار خارج می شود.



( Sale ) `s other