implementation consultation circuit breaker In Firozkooh Industrial City

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اساس کار کلیدهای محافظ جان، مقایسه جریان ورودی با جریان خروجی کلید می باشد به طوری که اگر جریان نشتی در مداری که کلید در آن واقع شده است. بیشتر از حساسیت کلید باشد کلید عمل کرده و در نتیجه مدار را قطع می نماید. از مزایای است.فاده این کلیدها حفاظت از خطر برق گرفتگی، جلوگیری از بروز آتش سوزی در اثر وجود جریان نشتی می باشد.

گرچه تمام بریکرها در برخی خصوصیات اصلی و مهم مانند وجود سیستم موتور و شارژ فنر، خاموش کردن قوس الکتریکی که در محفظه انجام می شود (محفظه از هر نوعی می تواند باشد.)، وجود کنتاکت های ثابت و متحرک، سیم پیچ های قطع و وصل مدار، کنتاکت های کمکی و فرعی مشترک هستند؛ اما برای انتخاب بهترین مدار شکن بر اساس است.اندارد های IEC باید نکاتی را در نظر گرفت:

در حالت اضافه بار (زمانی که جریان بیشتر از جریان نامی از MCB بگذرد)، در هنگام گذر جریان ، بی متال گرم شده و خم می شود و ضامن مکانیکی را آزاد می کند. مدت زمان خم شدن بی متال به مقدار جریانی که از آن می گذرد بستگی دارد. هر چه جریان بیشتر شود، انحراف بی متال سریعتر انجام می شود. در حالت اتصال کوتاه، جریان گذرا از مگنت پیستون را به سمت ضامن حرکت می دهد. در نتیجه ضامن به صورت آنی آزاد می شود و بلافاصله اتصالات را آزاد می کند.



( implementation consultation ) `s other