implementation consultation circuit breaker In Firozkooh

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برخی از است.انداردهای ساخت کلید های قدرت یا همان بریکر های برق فشار قوی به این شرح است.: IEEE. مربوط به است.اندارد تست بریکر های فشار قوی، IEEE C. AC که است.اندارد ساخت مدارشکن های فشار قوی است.، است.اندارد IEC - برای مدار شکن هایی که با جریان AC کار می کنند و است.اندارد IEC - برای بریکر های ولتاژ های AC و DC، است.اندارد IS جهت مشخصات مدار شکن های فشار قوی ولتاژ AC

کلید مینیاتوری نوع K برای حفاظت در مدارات قدرت ، ترانسفورماتور و موتور ها است.فاده می شوند. در این نوع از کلید مینیاتوری حد جریان برای قطع در موارد اضافه بار کمتر از سایر کلیدهاست و هنگام به وجود آمدن اضافه بار مدار را سریعتر قطع می کنند ولی در موارد اتصال کوتاه منحنی قطع این نوع کلید ها بین تیپ D و C می باشد.

Schnider بخوانیو اما Schneider-electricبنویسید! شرکت اشنایدر الکتریک بعنوان یکی از قطبهای صنعت الکتریسیته با سابقه فعالیت ساله در جهان بشمار می آید این شرکت در سال در کشور فرانسه تاسیس گردید و در ابتدا متمرکز بر روی صنایع سنگین ، کشتی سازی و فولاد بود ، بعد از مدتی با تغییرات است.راتژیهای کلان بسوی صنعت الکتریسیته چرخش نمود و توانست در زمینه تولیدات و خدمات تجهیزات برق و الکتریسیته در این صنعت سهم قابل توجهی از بازار را بخود اختصاص دهد ، با مطالعه بر روی تاسیسات بزرگ برق در سراسر دنیا براحتی می توان مشاهده نمود که همیشه اثری قابل توجه از محصولات اشنایدر الکتریک در آن دخیل می باشد. در حال حاضر بالغ بر ، کارمند در بیش از . کشور برای این شرکت فعالیت می نمایند .



( implementation consultation ) `s other