Sale circuit breaker In Islamshahr

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



Schnider بخوانیو اما Schneider-electricبنویسید! شرکت اشنایدر الکتریک بعنوان یکی از قطبهای صنعت الکتریسیته با سابقه فعالیت ساله در جهان بشمار می آید این شرکت در سال در کشور فرانسه تاسیس گردید و در ابتدا متمرکز بر روی صنایع سنگین ، کشتی سازی و فولاد بود ، بعد از مدتی با تغییرات است.راتژیهای کلان بسوی صنعت الکتریسیته چرخش نمود و توانست در زمینه تولیدات و خدمات تجهیزات برق و الکتریسیته در این صنعت سهم قابل توجهی از بازار را بخود اختصاص دهد ، با مطالعه بر روی تاسیسات بزرگ برق در سراسر دنیا براحتی می توان مشاهده نمود که همیشه اثری قابل توجه از محصولات اشنایدر الکتریک در آن دخیل می باشد. در حال حاضر بالغ بر ، کارمند در بیش از . کشور برای این شرکت فعالیت می نمایند .

ممکن است. بپرسید فیوز با قطع کننده مدار یا همان بریکر چه تفاوتی دارد؟ باید بگوییم فیوزها یکبار مصرف هستند بعد از است.فاده باید با قطعات جدید تعویض شوند، اما بریکرها قابلیت است.فاده مجدد را نیز دارند و می توان آنها را به صورت دستی یا اتوماتیک تنظیم کرد. تمام بریکرها در اصول کلی کاری که انجام می دهند یکسانند اما شدت جریان، کلاس ولتاژ، نوع قطع کننده مدار و نوع ساختار در هر کدام از آنها متفاوت است..

در شرایط اتصال کوتاه، ممکن است. جریانی بسیار بزرگتر از جریان نامی در مدار جاری شود. زمانی که کنتاکت‌های مدارشکن برای قطع یک جریان بزرگ باز می‌شوند تمایلی برای به وجود آمدن قوس بین دو کنتاکت به علت جریان بالا وجود دارد و این قوس به جریان اجازه خواهد داد همچنان جاری بماند؛ بنابراین مدارشکن باید از روش‌های مختلفی برای تقسیم و خاموش کردن جرقه است.فاده کند.



( Sale ) `s other