implementation consultation circuit breaker In Islamshahr

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اساس کار کلیدهای محافظ جان، مقایسه جریان ورودی با جریان خروجی کلید می باشد به طوری که اگر جریان نشتی در مداری که کلید در آن واقع شده است. بیشتر از حساسیت کلید باشد کلید عمل کرده و در نتیجه مدار را قطع می نماید. از مزایای است.فاده این کلیدها حفاظت از خطر برق گرفتگی، جلوگیری از بروز آتش سوزی در اثر وجود جریان نشتی می باشد.

بریکر ها از یک سوییچ ساده که به یک بیمتال یا مگنت برقی وصل شده است. تشکیل می شوند. سیم فازی که در مدار به کار می رود به دو قسمت انتهایی سوییچ متصل می شود. با روشن شدن سوییچ جریان الکتریسیته از ترمینال پایینی داخل مگنت یا بیمتال عبور کرده و از طریق کنتاکت متحرک به کنتاکت ثابت انتقال می یابد و سپس از ترمینال بالایی مدار خارج می شود.

بریکرهای گازی کربن دی اکسید اولین بار در سال و برای ولتاژ های بالا ساخته شدند و دلیل ساخت و است.فاده از آنها کاهش میزان غلظت گازهای گلخانه ای است.. اما در سایر موارد کاملا مشابه بریکر SF هست. مدارشکن های خلا برخلاف کلید های قدرت گازی یا روغنی از محفظه خلا است.فاده می کنند. این بریکر ها دوست دار محیط زیست هستند و هیچ صدایی هم هنگام قطع و وصل مدار ندارند و در اماکن عمومی مانند مترو به راحتی می توان آنها را به کار برد .



( implementation consultation ) `s other