Sale circuit breaker In Pardis

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



از این نوع کلید نباید در مصارف موتوری است.فاده کرد؛ زیرا این نوع بریکر تحمل جریان راه اندازی موتور را ندارد. MPCBاین نوع بریکر مشابه MCCBاست با این تفاوت که حتماً دارای حفاظت است. ۵ و ۵ و حتماً فانکشن را دارد و برای مصارف موتوری است.فاده می‌شود. RCB برای حفاظت در مقابل خطای اتصال زمین به کار می‌رود. رله ارت فالت نام دیگر ان است. و با

گرچه تمام بریکرها در برخی خصوصیات اصلی و مهم مانند وجود سیستم موتور و شارژ فنر، خاموش کردن قوس الکتریکی که در محفظه انجام می شود (محفظه از هر نوعی می تواند باشد.)، وجود کنتاکت های ثابت و متحرک، سیم پیچ های قطع و وصل مدار، کنتاکت های کمکی و فرعی مشترک هستند؛ اما برای انتخاب بهترین مدار شکن بر اساس است.اندارد های IEC باید نکاتی را در نظر گرفت:

مدار شکن یا بریکر های برق برای قطع و وصل اتوماتیک مدار و حفاظت از تجهیزات به کار رفته در برابر آسیب های احتمالی اضافه جریان، اضافه بار و اتصالات کوتاه است.فاده می شوند. کار اصلی مدار شکن ها ( بریکر های برق ) این است. که جریان مدار را بعد از تشخیص خطا بلافاصله قطع کنند. ضمنا از آنها برای ارتباط بین مولدها، ترانسفورماتورها، مصرف کننده ها، خطوط انتقال انرژی و مجزا کننده ها هم است.فاده می شود.



( Sale ) `s other