implementation consultation circuit breaker In Pardis

circuit breaker-1
circuit breaker-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



از این نوع کلید نباید در مصارف موتوری است.فاده کرد؛ زیرا این نوع بریکر تحمل جریان راه اندازی موتور را ندارد. MPCBاین نوع بریکر مشابه MCCBاست با این تفاوت که حتماً دارای حفاظت است. ۵ و ۵ و حتماً فانکشن را دارد و برای مصارف موتوری است.فاده می‌شود. RCB برای حفاظت در مقابل خطای اتصال زمین به کار می‌رود. رله ارت فالت نام دیگر ان است. و با

فیوز مینیاتوری (MCB) مخفف کلمات Miniature Circuit Breaker قطع کننده جریان مینیاتوری می‌باشد که یک کلید قطع جریان اتصال کوتاه یا جریان‌های زیاد می‌باشد، این فیوز‌ها نسبت به تحمل جریان اولیه و اضافه بار سریعاً عکس العمل نشان می‌دهند و برق را قطع می‌کنند. MCB دارای حداکثر جریان تا آمپر می‌باشد و جریان قطع آن قابل تنظم نمی‌باشد.

در حالت اضافه بار (زمانی که جریان بیشتر از جریان نامی از MCB بگذرد)، در هنگام گذر جریان ، بی متال گرم شده و خم می شود و ضامن مکانیکی را آزاد می کند. مدت زمان خم شدن بی متال به مقدار جریانی که از آن می گذرد بستگی دارد. هر چه جریان بیشتر شود، انحراف بی متال سریعتر انجام می شود. در حالت اتصال کوتاه، جریان گذرا از مگنت پیستون را به سمت ضامن حرکت می دهد. در نتیجه ضامن به صورت آنی آزاد می شود و بلافاصله اتصالات را آزاد می کند.



( implementation consultation ) `s other