Sale circuit breaker In Payetakht Industrial City

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اما در کلید بریکر برق نوع دیگری از شرایط محافظت از تجهیزات را شاهدیم . بریکر یا مدار شکن های برق از یک دسته کنتاکت برای باز و بسته کردن مدار است.فاده می کنند . مکانیزم کلید زنی در مدارشکن ها به وسیله جدا شدن کنتاکت ها از هم عمل می کند . این کنتاکت ها در واقع نوعی اهرم فلزی بوده که به سیم پیچ های موجود در بریکر متصل هستند .

ممکن است. بپرسید فیوز با قطع کننده مدار یا همان بریکر چه تفاوتی دارد؟ باید بگوییم فیوزها یکبار مصرف هستند بعد از است.فاده باید با قطعات جدید تعویض شوند، اما بریکرها قابلیت است.فاده مجدد را نیز دارند و می توان آنها را به صورت دستی یا اتوماتیک تنظیم کرد. تمام بریکرها در اصول کلی کاری که انجام می دهند یکسانند اما شدت جریان، کلاس ولتاژ، نوع قطع کننده مدار و نوع ساختار در هر کدام از آنها متفاوت است..

با عبور جریان الکتریسیته مگنت موجود به یک آهنربا تبدیل می شود که با افزایش جریان نیروی الکترومغناطیسی آن زیاد و با کاهش جریان عکس این عمل اتفاق می افتد. در صورت افزایش بیش از حد جریان به هر علتی مگنت برقی اهرم فلزی متصل به سوییچ را پایین کشیده و کنتاکت ها از هم دور شده و جریان مدار قطع می شود.



( Sale ) `s other