Sale circuit breaker In Sahand Industrial City

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



با توجه به کاربردهای وسیع circuit breaker (بریکر برق ) این دستگاه ها باید بتوانند تمامی جریان های مزاحم موجود در مدار اعم از : جریان های خازنی خطوط و جریان مغناطیس کنندگی ترانس های بدون بار تا بیشترین بار لحظه ای (جریان اتصال کوتاه) را بدون اینکه اثرات حرارتی و دینامیکی این جریان ها برای مدار و بریکر مشکل ایجاد کند از خود عبور دهند.

Schnider بخوانیو اما Schneider-electricبنویسید! شرکت اشنایدر الکتریک بعنوان یکی از قطبهای صنعت الکتریسیته با سابقه فعالیت ساله در جهان بشمار می آید این شرکت در سال در کشور فرانسه تاسیس گردید و در ابتدا متمرکز بر روی صنایع سنگین ، کشتی سازی و فولاد بود ، بعد از مدتی با تغییرات است.راتژیهای کلان بسوی صنعت الکتریسیته چرخش نمود و توانست در زمینه تولیدات و خدمات تجهیزات برق و الکتریسیته در این صنعت سهم قابل توجهی از بازار را بخود اختصاص دهد ، با مطالعه بر روی تاسیسات بزرگ برق در سراسر دنیا براحتی می توان مشاهده نمود که همیشه اثری قابل توجه از محصولات اشنایدر الکتریک در آن دخیل می باشد. در حال حاضر بالغ بر ، کارمند در بیش از . کشور برای این شرکت فعالیت می نمایند .

فیوز ها در واقع از یک رشته فلزی که در محفظه بسته ای از جنس شیشه ، پلاستیک یا غلاف سرامیکی قرار دارد تشکیل شده اند . به این رشته فلزی فیلامان می گویند . فیلامان فیوز با دیگر اجزای موجود در مدار، یک مدار بسته را تشکیل می دهد . در حالتی که در مدار به هر دلیل اضافه جریان یا اتصال کوتاه رخ دهدف فیلامان ذوب شده و مدار را باز می کند . به همین دلیل است. که فیوز ها تنها قابلیت است.فاده برای یک بار را دارند و بعد از ذوب شدن باید مجددا تعویض شوند.



( Sale ) `s other